Equmeniastyrelsen
page-template-default,page,page-id-21469,stockholm-core-1.1,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Barn- och ungdomsarbetet i Equmeniakyrkan leds av Equmeniastyrelsen (ES). Equmeniastyrelsen ansvarar för kontakten till och mellan våra olika grupper. Vi vill finnas till för barn, ungdomar och ledare. Nuvarande Equmeniastyrelse (2023/2024) består av Jacob Wallhagen (ordförande), Hanna Törnberg (vice ordförande), Daniel Hällgren (kassör), Oskar Dawidson (sekreterare), Anton Karlsson (ledamot), Ellen Lundin (ledamot), Emilia Thorsten (ledamot), Ingrid Bergström (ledamot) och Malin Pettersson (ungdomsledare). Välkommen att kontakta oss med idéer, förslag och tankar om vår förening och verksamhet för barn och unga!

Jacob Wallhagen
ordforande.equmenia@equmeniakyrkanlinkoping.se