Församlingsmöte 17 februari 2021
23082

Församlingsmöte, 17 februari 2021

Den 17 februari kl. 18.30 kallar församlingsstyrelsen till ett digitalt församlingsmöte via Microsoft Teams. Upplägget för församlingsmötet kommer att bli detsamma som vid församlingens årsmöte.

Så deltar du

För att ansluta till församlingsmötet använder ni denna länk bit.ly/lmk-fm17feb. När ni ansluter ber vi er att stänga av både mikrofon och kamera. Bild och ljud sänds från kyrkan och all kommunikation tillbaka görs via chatten. Där kommer vi också att rösta. Vid anslutning vill vi också att ni anger fullständigt namn på den eller de som deltar för att kunna upprätta röstlängd för årsmötet.

En utförlig videobeskrivning hur du ansluter och deltar i mötet togs fram i samband med församlingens årsmöte i höstas. Du hittar videon längst ned på årsmötets webbsida.

Dagordning

• Inledning
  • Mötets utformning
    • Val av mötesfunktionärer