Församlingsmöte 26 maj 2021
23214

Församlingsmöte, 26 maj 2021

Den 26 maj kl. 18.30 kallar församlingsstyrelsen till ett digitalt församlingsmöte via Microsoft Teams.

Så deltar du

Anslut på din dator eller mobilapp. Det går att ansluta i vissa webbläsare men appen är att föredra då du får tillgång till fler funktioner.

Klicka här för att delta i mötet.

En utförlig videobeskrivning hur du ansluter och deltar i mötet togs fram i samband med Missionskyrkans årsmöte i höstas. Du hittar videon längst ned på årsmötets webbsida.

Det går också att ringa in via telefon. För att delta ringer du 08-502 414 93 och anger sedan mötets ID 301 826 138#.

Dagordning

• Inledning
  • Mötets utformning
    • Val av mötesfunktionärer